Sunday, July 3, 2011

BarangSiapa tolak BERSIH...samalh dgn tolak Islam


Hmpunan BERSIH adlah utk tgakan KEBENARAN. Islm adlah BENAR. Islam prjuangkan yg benar.

Prjuangn BERSIH mmbwa kebenaran. Setiap yg benar adalh prjuangn Islam...
Brangsiapa yg menolak BERSIH adlah menolak ajran Rasululah. Menolak Rasulullah adalah menolak Islam.

Brangsiapa yg menenentang Himpunan bersih adalah sama dgn menentang Allah.

YAB Tuan Guru selalu ingatkn kita semua jangan menolak Allah. Biar Umeno saja yg tolak Rasul..menentang Allah..tetpi Tuan Guru akan pertahankn Rasul...akn pertahn Allah.

dari al Baihaqi daripada Ibnu Abbas rahuma (hadith marfu') di mana Rasulullah saw bersabda mafhumnya " Barangsiapa yg berpegang kepada sunnahku di waktu ummatku sedang rosak maka untuknya ganjaran seratus mati syahid" Juga dari riwayat at Tabrani daripada Abu Hurairah ra meriwayatkan Rasulullah saw bersabda "Maka untuknya ganjaran seratus mati syahid"

YAB Tuan Guru tlh pesan banyok kali...jgn mati sia2 kerana sokong Umeno UPCO..lbih baik mati syahid kerana ganjran pahala yg banyak.

Kalw kita pergi himpuan bersih kerana Allah..dpt pahala...klaw kita kena tangkap..dpt lagi pahala di niaya oleh polis...klaw kita mati akn ditmpatkn di syorga yg khos utk org yg mati syahid.

YAB Tuan Guru sudah sebuk bnyak kali...UMeno-UPCO tdak boleh bawa kita ke syorga...hanyak bawak setakat lubang kubur saja..

90 comments:

  1. ko jgn mengarut la budok pondok pencacai nik nAjis..
    Islam bukan bleh modfai ikut kepala bongok ko tu..
    Islam tu indah, maju, dihormati..
    Ko ni bukan Islam Rasulullah..tapi Islam Nik nAjis..

    ReplyDelete
  2. lbih baik ko duduk diam2 jer kat pondik timur tu..usah campur hal politik.
    ko hafal jer kata2 nik aziz tu..anggap itu adalah hadith baru..
    kata2 nik aziz tu semua boleh bawak masuk kubor!

    ReplyDelete
  3. Sesat sungguh kau nie...

    Aku tolak bersih tapi aku amalkan ajaran Islam dan ikut sunnah Rasullulah...

    Rasanya aku masuk Syurga tak?

    AKU TOLAK BERSIH DAN ANTI PAS....

    ReplyDelete
  4. hasil tarbiyah Pas......bersih yg dibawa oleh Ambiga dianggap menyamai apa yg diperintah oleh Allah

    ReplyDelete
  5. Masyaallah ,sudahlah di angkat kan nya agama hindu sebagai ketua perhimpunan kemudian di belitkan lagi ilmu agama sendiri..bertaubat le dik..keluar la sikit dari hutan tu untuk menimba ilmu,jg le dok dengar je poknik hang cakap benda bodoh2.

    ReplyDelete
  6. kamu anuti agama Bersih ke?? masyaallah...

    ReplyDelete
  7. Budak ni dah jauh terpesong...selagi kamu ada nyawa lebih baik bertaubat.nikky bukan blh tolong kamu bila diazab kelak..dia sendiri pun belum tentu lagi.

    ReplyDelete
  8. aku sarankan nko mengucap 2 kalimah syahadah balik budak..YAB Tn Guru nko pun tak leh nak bawa nko ke syurga..errr nko ikut buntut hindu keling paria masuk syurga ke hu hu bangang tahap gaban nampak gayanya nko ni kalau bos2 dlm PAS pun bleh nyokong paria tu sama la bangangnya mcm no dan lbh gaban dr kiteretsu tahap kebanganggannya he he

    ReplyDelete
  9. Jangan jadi bangsat!!Slow sikit fahaman tu,nak buat blh buat tapi jgn kaitkan dgn akidah.Siapa yg samakan bersih dgn jihad,btl btl nak jihad ke?Kalau jihad komando Ambigas tu setaraf Saidina Kahlid Bin Al Walid ke?Btl btl nak jihad ke?Adakah akan mati shahid?Siapa yg kata bersih ni diredhai tuhan sbb ada ulama yg setaraf nabi ke yg dapat wahyu?!!!Maulana Hassan

    ReplyDelete
  10. subhanallah..pebenda saudara merepek ni??semoga Allah berikan hidayah/bahana (yang mana lebih setimpal) kepada saudara dan kuncu2 saudara.

    ReplyDelete
  11. Salam... BERSIH xde kaitan dengan ISLAM langsong~ jgn nk menarik org yg kuat akidah kononnya pertahankan islam dlm perjuangan BERSIH haram tu~ ISLAM melakhnat org yg menyebabkan perpecahan~

    ReplyDelete
  12. pergi jahanam la kau..kalau mcm ni islam kau,mampus cepat la nnt ..bala Allah menanti!

    ReplyDelete
  13. entry yang cukup menghiburkan .. tok guru bangga dapat pengikut wala membabibuta macam demo

    muahahaha

    tok guru dah pesan .. nak tulis entry, tulis nama tok guru lagi, banyak2 ye ..

    ReplyDelete
  14. Aku rase teruna ni da salah faham..aku rasa kalau bersih ni ada nanti mesti banyak pergaduhan berlaku..pastu berpecah..yang berpecah nye umat islam..yang dok tengok tepuk tangan dr tepi kaum laen..gelakkan kite jadi buah catur diorang..so, taubatlaa dengan ape yang ko tulis ni wahai teruna..aku ok je dengan tuan guru cume aku x setuju dengan ape yg ko tulis ni..

    ReplyDelete
  15. " YAB Tuan Guru selalu ingatkn kita semua jangan menolak Allah. Biar Umeno saja yg tolak Rasul..menentang Allah..tetpi Tuan Guru akan pertahankn Rasul...akn pertahn Allah. "

    wow .. baru den tau ambiga dah dinaiktaraf sebagai rasul pada HamPAS .. dasyat ..

    ReplyDelete
  16. kau ni banggang tahap gaban menyerlahkan tahap kebanganagan pengikut pas totok. kau ni sungguh memalukan agama islam yang suci malah kau ni memalukan keturunan pas. Itulah berguru sangat dengan Nik ajis hingga kau memuja dan taksub hingga hilang pertimbangan dan hukum akal, Kembalilah kau kepada alquran dan hadis bertaubatlah wahai manusia yang mengelar diri sebagai gerakan timur .....

    ReplyDelete
  17. silap teruna pondok timur,,,hihihihi

    ReplyDelete
  18. Bila pulak N ajis shit pertahankan rasul dan allah setahu aku Najis ni selalu menghina Allah dan rasul dgn fatwa sesat.Kau pun sama teruna sesat mcm Tok2 guru sesat kau tu yg memuja Ambiga kafir dgn keluarkan fatwa sesat 'Tolak Bersih samalah dgn menolak Islam'.Sah lah penyokong2 PAS sudah SESAT ke tahap yg sukar nak dipulihkan.Neraka jahananlah tempat kamu nanti.

    ReplyDelete
  19. budak ni kena sawan babi.... tak apa, biarkan dia gila sorang-sorang....

    ReplyDelete
  20. APA YANG KAU MEREPEK NI HAAAA SETANNNNNN... (UNTUK BUDAK PON DOK TIMUR)

    ReplyDelete
  21. Bodohnya fatwa nik ajis nie, inilah ulama yg menyesatkan umat akhir zaman.

    ReplyDelete
  22. adoii.....jgn la terlalu taksub smpi nk kata umno smua tolak rasul...dlu kata kat umno...kejasama dgn kafir....skang ni sapa yg kejasama dgn kafir....bkn stakat kejasama....tp dok bwh org kafir...jd pecacai...org kata pakai baju kuning berarak kata tmpat melayu meniaga...hampa pn nk p...bodoh..awat xmula dari bukit bintang...bg sesak buang kat situ...pikiaq skit...logik skit otak 2...otak ada tak mau guna...main tuduh je...ckp guna kaki ke???ANWAR IBRAHIM pnya kes 2 awat dok diam saja...dlu pasai najib hampa kalut bising sana bising sini...la ni anwar ibrahim siap ada dua kes lg...meliwat n amik chinadoll...kantoi baru nk terbatok....tlg la jwb brader.....anwar pnya kes mana maw letak?????

    ReplyDelete
  23. Taubat la selagi ada masa...Semoga Allah ampun pengikut nik aziz dan beri pertunjuk ke Arah perpaduanAgama Islam.

    ReplyDelete
  24. asal bangang sangat mamat nih??adoi masalah la lu..cbe ngucap ckit..adoi

    ReplyDelete
  25. mengucap woo xkn xnmpk pe yg niz aziz dan pakatan lain buat!!!aduhai lu ni bodoh tahap cipan r!!!!meh gua cabar lu semua yg support bersih n nik aziz yg dah nyanyok ni spring dgn wa!!!!!pe adAHAL....LU NI BODOH R NK SUPPORT BERSIH KIMAKS NI

    ReplyDelete
  26. sohabat2 smua....kta xtahu siapa sebenar yg menulis,mgkn dia anti kebenaran ,atau org umno sendiri...xbaik perburukkan org,lbh2 lg kita xtau niat sebenar mereka....

    ReplyDelete
  27. Ssedey r.. ni mesti student pondok menunggu bas ni.. stakat blajar dri cakap org2 yg duk tgu bas.. dangkal sangat pemikiran sampai nak samakan BERSIH ngan ISLAM.. Insaf la sedara.. nak ucap sesuatu, pikir2 la.. nanti x pasal2 org nampak kita bodoh pian.. ni mesti x sempat belajar quran ngan hadis sampai habes.. umpama budak yg anu belum kering lepas berkhatan, sibuk nak kuar main bola..

    ReplyDelete
  28. Apa ni,.. baru belajar pondok sikit dah keluarkan fatwa ajaran sesat!!!...

    ReplyDelete
  29. masalah mental mamat nih...dia tak study sapa hindu AMBIGA tuh..peguam bela utk orang yg nak murtad ( kes Lina Joy)....camne Pok Nik merapu gila nyanyuk ,cam tuh la jugak anak2 buah nyaa..

    ReplyDelete
  30. Dah bolehlah kau letak patung ambiga kafir laknat kat umah kau, wat sembah..

    ReplyDelete
  31. aslm sume...sy dh bce artikel ni....subhanallah...nape ni dik?muhasabh dri awk...pk blik...ad ke dlm ajrn kte...ckp mcm 2???hemm...sy pn xbrani nk cmpur hal politk n agma ni...krn sy juga msh blajr...insaf la sume...ingt ALLAH...DIA yg m'ciptakn kte...ya allah...wslm..

    ReplyDelete
  32. Budak ni ckp ikut emosi dn nmpak sgt cetek cara pemikirannya.. (bior jela, jgn smpai kita pn dpengaruhi emosi, mna tau mungkin dia masih budak?) tp pada sume, jgnla memaki hamun tok guru atau sesiapa.. kita xtau mngkin org yg kita kutuk itu lebih mulia dn lbih bnyak amal disisi Allah.. syaitan dn bangsa asing brtepuk tgn kalau bca komen2 anda di atas.. cermin dn bandingkn diri anda dgn org yg anda keji.. kaji dn nilai siapa yg lebih bnyak kkurangan.. wlu apa pun tok guru nik aziz dn PAS lakukan, itu urusan mereka dgn Allah.. yg pnting, kita kna kuatkn akidah, dn jgn smudahnya melatah..

    ReplyDelete
  33. orang pas nak tak nak kena respek kepada golangan nasionalis melayu dulu kerana mereka memahami isi kandungan AL-QURAN tidak ada menyebut negara Islam cuma yang ada ialah daulah Islam (wilayah Islam) ...dari sebelum 1946 lagi tapi pemimpin pas baru tahu pada Mei 2011 yang lalu.....ramai pemimpin dan ahli pas terkejut dan kelam kabut sekarang ni.... mulalah buat ceramah penjelasan tentang negara kebajikan... iaitu aqidah baru untuk ahli -ahli pas... ahli pas yang dok pegang fahaman lama tu macam mana statusnya ....kini..

    ReplyDelete
  34. aduii pening terus kepala aku baca blog mengong ni

    ReplyDelete
  35. Nah, inilah hasil dari ajaran PAS....Berwaspada ...mereka sangup membunuh saudara seagama kalau itu perintah Nik Aziz....

    ReplyDelete
  36. Sesungguhnnya ugama disisi Allah s.w.t. ialah ISLAM. Barangsiapa mencaru selain ISLAM akan sebagai ugamanya MAKA tidak akan sekali kali diterima oleh Allah s.w.t. Pertuguhan Bersih bukan ugana, lagipun ia dipimpin oleh seorang musyrik penyembah berhala! Pesan Ibnu Sirin utk mencari kebenaran yg haqiqi INI ILMU ADALAH UGAMA , MAKA TILIK OLEH KAMU DGN SIAPA KAMU AMBIL UGAMA KAMU!

    ReplyDelete
  37. Nik Najis da tua..sudah nyanyok..suda tua lagi mahu kuat mengutuk..kenapa mahu menjadikan orang bukan islam sebagai ketua dan rakan penasihat? bukankah ianya telahb ditegah di dalam Islam?? kerana perangai seperti BERSIH lah yang akan membawa kita lebih cepat ke arah dunia akhir zaman..

    ReplyDelete
  38. tolak bersih=tolak islam ...itu pengasas bersih islam ker??weii bodoh,kaji dulu siapa itu ambiga...otak udang punya orang...

    ReplyDelete
  39. Berat kamu ni. Terlalu memuja Nik Aziz. Ikut Nik Aziz belum tentu masuk syurga. Tak ada jaminan di mana-mana. Nik Aziz bukan maksum.

    Ambiga? Ni la hero pejuang kes murtad. Ni la yg nak memperjuangkan hak sama rata agama di M'sia. Ini yg PAS nak bersetongkol. Tak ke bersubahat namanya tu. Kenkadang aku nengok pemikiran ambiga ni mcm pemikiran yahudi zionis.

    ReplyDelete
  40. PUKIMAK KAU! SIYAL NYER MALAY! LAHANAT!

    ReplyDelete
  41. haramjadah nye teruna pondok.. fatwa sesat mana ko guna ni.. otak bahalol

    ReplyDelete
  42. huhuhu, rasenye ade sorang lagi bakal jadi mcm Aduka Tarakguna ooo... aku rasa mesti ade laporan polis dibuat terhadap TPT ni nnt. Ok la tu, ade la kwn dlm lokap ko leh temankan nnt.

    ReplyDelete
  43. otak sempit la ko ni....diangkatnyer kafir jadi pemimpin untuk tegakan islam..bawa taubat....

    ReplyDelete
  44. wow, wow!!! Ni ajaran terbaru dari pondok timur tajaan N.Ajis lahanat....

    ReplyDelete
  45. Hehe, dah siap print screen dah ni. Esok ko jd femes la eh..

    ReplyDelete
  46. wah, care ko bercakap macam islam 2 hak pas. senang ko nak jatuh hukum kan.
    islam xmenyusahkan hidup org len. islam itu indah. tpi ulamak ko da memutar belitkan islam itu sendri semate2 nak menghalalkan care.

    ReplyDelete
  47. Dia ni telah menghina orang2 yang mengaji pondok. Dia ni budak2 main pondok2 jer kot pasal tu jahil tahap gaban. Biol, bahlol, mangkuk ayun dan semua jenis kebodohan ada pada dia ni.

    ReplyDelete
  48. Kau nak samakan perjuangan pengkhianat si penaja murtad Ambiga dengan perjuangan Rasulullah ke? Dulu PAS tentang habis2an si Ambiga tu pasal Lina Joy. Sekarang nak jilat bontot dia pulak? Cermin2 diri tu dulu. Ini lah pengkhianat agama ditaja agama PAS. Memang bangsat!

    ReplyDelete
  49. bila mati esok ada ker 'soalan' PARTI MANA KAMU PERJUANGKAN???????

    ReplyDelete
  50. kawan2... tah2 tukang blogger ni bknnye islam atau melayu pon....

    ReplyDelete
  51. Bersih 2.0 tu hanya buat rusuhan jer....manade mereke buat p'himpunan dengan aman wei..adepun haram punya berhimpun..siap2 mreka bawa molotov cocktail lagi....ko cakap aq tolak Islam? admin, ko dah sesat lah wei....mereka dan kau yang sesat...aq dah baca semua artikel...a'alah wei....engkau cerminlah diri sendiri wei.....ko ni orang2 munafik! Pergilah ko hell!

    ReplyDelete
  52. Kitai ko admin teruna pntai timur, kimbet, sial..
    ko diam2 jak bh kalo ko nda tau Bersih tu apa....palay!

    ReplyDelete
  53. d religion, sa sukung ko....

    ReplyDelete
  54. Nie sama la dgn statement Hadi Awang yg keluar kan fatwa memerangi kerajaan/umno itu jihad sehingga tercetusnya peristiwa memali, sesuka kluar fatwa...kalau benar2 Islam nape x buat solat ishtikarah dulu mohon pertunjuk...sesuka ko je kuar fatwa....Gila Kentang tul la...

    ReplyDelete
  55. NAK KATA BODAH KANG SUSAH GAK SBB KO TU BLAJA PONDOK.. TAPI STATEMENT KO TU DAH MEMANG TERANG2 MENUNJUKKAN KO TU BODOH.. KALO NIK AZIZ TGK NI.. MMG DIA BAGI KO A+++++ PUNYA LAH.. TAHNIAH SBB KO BERJAYA MEMESONGKAN AKIDAH DIRI KO SENDIR DGN BANTUAN TOK GURU KO TU.. TAHNIAH LA.. MOGA NIK AZIZ TUNJUKKAN LAGI JALAN YANG LEBIH MEMESONGKAN AKIDAH KO DAN SEKUTU KO TU.. TERUSKAN USAHA MU ITU..

    ReplyDelete
  56. Astaghfirullah... Tok Guru ajar mcm ni ke? Bawa bertaubat le...

    ReplyDelete
  57. patut dibabikan ko nie...bodo nak mampusss....

    ReplyDelete
  58. Mu smua adlh isi neraka paling huduh..

    Mnentang YAB Tuan Guru samalh menntang Islam. Tuan Guru bawak Islam..sbb Islam bawak manusia masuk syorga..

    Najib rosmah bawak manusia sesat..

    Awk semua ikut najib umeno-apco...samlh ikut syaiton jauh dari Islam yg Tuan Guru prjuangkn.

    Awk opilih najib rosmah..makna awak pilih neraka
    Awak pilih Tuan Guru ..makna awk pilih syorga jannah..tmpat par ambia,solehin, para sahid
    brtobat la awk semua

    ReplyDelete
  59. Nabi x ajar kita doakan kecelakaan utk org lain...

    ReplyDelete
  60. bg la dalil dlm Al-Quran yg ikut tuan guru masuk syurga...hebat sungguh tuan guru demo..kene register dulu dgn tuan guru ke utk masuk syurga?brp yuran?ikut la Quran dan sunnah,baru bole masuk..pokok pangkal hati dan iman demo..

    ReplyDelete
  61. TPT, Fatwa kau nie tak cukup menarik org pergi berSHIT ari tu..... lain kali kau keluarkan ayat-ayat Quran yg kata nabi Muhamad, kalu hidup lagi pun ikut demo berSHIT tu.......

    ReplyDelete
  62. takziah kepada tuan guru nik aziz kerana telah menyesatkan ramai umat islam di malaysia sehingga terhasilnya "fatwa" sesat lagi menyesatkan seperti ini.

    insaflah kalian. jangan sampai Allah tunjuk bala tatkala kamu menghampiri liang lahat!

    ReplyDelete
  63. Ko ni TAKSUB sangat bai.. Hekeleh..Si KAPIR tu yang ko sanjung tinggi..Kira si KAPIR tu stended TUAN GURU NICCKY AJIS ko tu la.. Pelah bangang sangat ko ni..Mak pak ko anta ko g sekolah pondok,agar ko dapat mencari diri sebenar ko,pastu leh pimpin orang2 lain ke arah kebenaran..tapi ko da hampakan mak apak kau... Kesian depa...Ko istifar pepanjang..Balik lah ke pangkal jalan,masih terbuka peluang tuk bertaubat..Allah sentiasa menerima taubat hambanya yang benar2 insaf...Cukup2 la NICKY AJIS tu kuar kan fatwa2 tang menghalalkan kesalahan pas dan mengharamkan UMNO..Tak payah la ko ikokt jejak sonsang dia tu..

    ReplyDelete
  64. makin jauh terpesong puak2 pas ni akibat ajaran nik ajis sampai sanggup disama tarafkan perhimpunan bersih dgn agama islam dan perjuangan rasulullah, nik ajis pun puak pas dah angkat cukup tinggi sbb nik ajis ni lah seorg umat manusia dizaman ini boleh menentukan siapa yg msk syugar atau neraka, siapa yg mati syahid, siapa yg dapat pahala atau dosa, apatah lagi mampu mengkafirkan org lain, makin bercelaru puak2 pas ni hinggakan sanggup samakan org2 kafir india/cina dlm perhimpunan bersih dgn perjuangan rasulullah, agaknya kalau sikafir ni mati masuk syugar la ye.. x perlulah msk islam pn boleh msk syugar. pada budak pondoktimur akidah kau ni dah ada masaalah, jgn ingat kau belajar pondok, ada janggut, ada kopiah putih pakai serban kau boleh buat fatwa ikut nafsu berahi kau je.. kau ingat org2 mcm kau ni mati terus msk syugar ke.. pendek betul akal kau ni sia2 belajar agama semakin sasau kau ni.. kau ingat nik ajis ni akan pimpin org2 pas dan org2 kafir dlm bersih tu nanti masuk syugar beramai2 la ye.. tinggi sungguh darjat nik ajis ni. lepas ni boleh bagi nama siapa nak msk syugar kat nik ajis. maruah islam jadi hancur disbbkan org2 mcm kau ni samalah dgn sebilangan besar org2 pas yg lain, dosa pahala, syurga neraka, halal haram, kafir mengkafir menjadi mainan mulut2 pemimpin pas, Itulah padahnya kalau agama dipolitikan.

    ReplyDelete
  65. Makin jauh terpesong puak2 pas ni akibat ajaran nik ajis sampai sanggup disama tarafkan perhimpunan bersih dgn agama islam dan perjuangan rasulullah, nik ajis pn puak pas dah angkat cukup tinggi sbb nik ajis nilah seorg umat manusia dizaman ini boleh menentukan siapa yg msk syugar atau neraka, siapa yg mati syahid, siapa yg akan dpt pahala atau dosa, apatah lg mampu mengkafirkan org islam lain, makin bercelaru puak2 pas ni hinggakan sanggup samakan org kafir india/cina dlm bersih dgn perjuangan rasulullah, agaknya kalau sikafir ni mati masuk syurga la ye.. x payah msk islam pn boleh msk syurga. pada budak pondoktimur akidah kau ni ada masaalah, jgn ingat kau belajar pondok ada janggut ada serban, pakai jubah kau boleh buat fatwa ikut nafsu berahi kau je.. kau ingat org2 mcm kau ni mati terus msk syurga ke.. pendek betul akal kau ni sia2 belajar agama semakin sasau kau ni.. kau ingat nik ajis akan pimpin org2 pas dan org2 kafir dlm bersih tu nanti msk syurga beramai2 la ye.. tinggi sungguh darjat nik ajis ni.. lepas ni boleh bg nama siapa nk msk syurga kat nik ajis. maruah islam jg hancur disbbkan org2 mcm kai ni, samalah dgn sebahagian org2 pas yg lain. dosa pahala, syurga neraka, halal haram, kafir mengkafir menjadi mainan mulut puak2 dlm pas. Itulah padah kalau agama dipolitikan.

    ReplyDelete
  66. ni dah tahap sesungguhnya solatku, ibadahku, hidupku dan matiku keranamu nik aziz. parah dah kau ni mat. dulu orang tua-tua selalu pesan, cegah sebelum parah. tahap kau ni dah kronik. dah tak boleh cegah lagi.

    habis tu kalau pemerhati politik macam aku ni kau nak keluarkan dalil apa pulak? free thinker ke? duduk pondok tu rajin-rajinkanlah buka tafsir Al-Quran. Tak ada sebaris ayat pun yang menyebut tentang perhimpunan BERSIH. kau jangan nak samakan orang berhimpun untuk melakukan tawaf di depan Kaabah tu dengan BERSIH. Benda yang Rasulullah buat, kita ikut. Rasulullah tawaf, kita tawaf. Rasulullah tak pernah buat perhimpunan BERSIH, kita tak payah buat.

    Kau pergi agungkan orang bukan Islam buat apa? Tu namanya tak tolak ajaran Rasulullah ke? Rasulullah tak suruh agungkan dorang. Aku dah habis cari mana-mana hadith yang ada menyebut tentang perihal mengagunkan orang kafir. Kawan boleh, tapi jangan sampai kau ikut sesat.

    bahasa kau pun kurang sopan. macam mana nak orang ikut kau? Lead by example.. Kau adalah budak pondok pertama yang aku jumpa cuba untuk menyesatkan umat Islam di seluruh pelusuk dunia. Na'uzubillah.. semoga Allah Ta'ala membuka pintu hati kau dan membuka mata hati kau supaya kau dapat kembali kepadaNYA. Amin..

    ReplyDelete
  67. Fatwa sesat lagi menyesatkan..na'uzubillah..

    ReplyDelete
  68. FUCK PAS

    teruna pondok timur
    jom maen pompuan
    nanti aku roger
    letak la no ko kat blog ko

    Cpat skit tk tahan ni

    ReplyDelete
  69. FUCK PAS

    BILE NK SONTOT POMPUAN NI
    CEPAT LA LTAK NO KO

    PAS BODOH

    ReplyDelete
  70. FUCK PAS

    Teruna Pondok Timur
    Taknak letak posting baru ke?

    ReplyDelete
  71. FUCK PAS

    Bangsat
    Apsal diam je
    Kuar la posting baru

    PAS BODOH

    ReplyDelete
  72. MENGUCAP BALIK WEEE BUDAK PONDOK............

    ReplyDelete
  73. FUCK PAS

    WOI TERUNA YG TK TERUNA LG
    MANA POSTING BARU CIBAI
    LAMA AKU TGGU NI

    KO DGN NIK NAJIS DUADUA SAMA BANGSAT

    ReplyDelete
  74. utk maklumat budaksetan pondoktimur ni sudah merapu diblog ujangranggi la pulak..

    ReplyDelete
  75. FUCK PAS

    MANA POSTING BRU NI?????

    ReplyDelete
  76. Agaknya budak teruna pondok ni jd tukang sapu sampah kat pondok dia kot pasal tu pikiran pun tahap sampah. Otak macam kertas tisu lap jubor lim guan eng. Kesian betul lah nik ajis ada pengikut paling bahlol di dunia.

    --ganasnyer--

    ReplyDelete
  77. Wahai saudara saudara yang berfikiran waras janganlah dikata nista pada pemuda ini. Beliau tidak bersalah kerana hanya taksub dengan tok gurunya. Yang patut kita salahkan adalah Tok Tok Guru Pemimpin PAS. Tolak PAS dan PR maka akan selamatlah bukan sahaja Teruna Pondok Timur malahan semua generasi Muda Malaysia.

    ReplyDelete
  78. Asstafirllahaazim... Wahai saudara admin. Tolonglah jgn mengeluarkan statemnt mcm ni. Jangan gadaikan Islam demi parti dan impian. Tiada nisab yg cukup untuk mnyokong bahawa bersih itu perjuangan Islam. Tolong lah, jgn gunakan nama Islam jika saudara dan yg lain mahu membuat onar.. Moga saudara beroleh hidayah dan keampunan dari Nya. MasyaAllah..

    ReplyDelete
  79. Aqu rasa budak ni ada msalah mental la.. Cuba baca yg ni plak.lawak habis..ptut dia msuk rja lawak la..hhaa
    http://terunapondoktimur.blogspot.com/2011/01/syaiton-memang-selalu-bisik-setiap-saat.html

    ReplyDelete
  80. Taliban !!! Taliban !!! Taliban !!! Taliban !!! Taliban !!! Taliban !!! Taliban !!! Taliban !!! Taliban !!! Taliban !!! Taliban !!! Taliban !!! Taliban !!! Taliban !!! Taliban !!!

    ReplyDelete
  81. Hei budak!!! Kau kapir!!! Sng cite..kau da menambah sylibus baru dlm islam..nabi xajar ni..

    ReplyDelete
  82. Semoga awak d buka kan pintu hati awak. bertaubat sebelum terlambat.

    p/s kepada abang2,kakak2,adik2,pakcik2,makcik2 yang komen ni, jangan lah gunakan kata2 kesat.sesungguhnya anda sendiri juga membuat dosa dengan melemparkan kata2 kesat.cuba guna kata2 yang baik dan berhemah.sama ada dia nak ikut x,terpulang kat dia.yg pntg tanggungjawab kita dah terlaksana dengan menegurnya. :)

    ReplyDelete
  83. Ya. . Allah. . budak ni! dah sesat sungguh, takkan UMNO menolak Allah dan Rasul, bagitu banyak masjid dibina , pusat-pusat dakwah Islam, Universiti, kolej-kolej Islam dan bercambah Instutusi Islam telah dibina diseluruh Negara berserta dg kecermelangan Tabung Haji dipersada Dunia. . bagaimana fikiran awak bagitu cetek sekali, ramai orang-orang UMNO solat, puasa,berzakat dan menunaikan haji, adakah mereka ini tolak Allah dan Rasul? Bagi saya, awak terlalu ego dan penoh dengan sifat-sifat menghina, dendam, irihati dan benci terhadap UMNO... lebih baik awak bertaubat sebelum awak dipanggil kesana.

    ReplyDelete
  84. Wahai budak pondok, kalau tak suka pada UMNO pun janganlah menuduh secara zalim, jahat sangatkah UMNO, takkan UMNO tak berjasa langsung untuk bangsa kita! cuba awak tafakur sekejap, fikir dalam-dalam ! benarkah apa yg awak tuduh ini. . cuba awak bandingkan jasa Dr Mahazir dan jasa Tuan Guru.. siapa yg lebih.. Allah tidak pandang pada rupa tapi pada amalan atau kebajikan yang kita berikan pada sesama manusia..

    ReplyDelete
  85. PAS PARTI BANGSAT

    MANA POSTING BARU NI?

    ReplyDelete
  86. barang siapa yg menntang apa yg aku prkatakn dlm blog ini..maka sahlah mereka dari golongn yg akn mndpt azab sprti yg YAB Tuan Guru selalu sebut..brtoubatla segera..

    ReplyDelete
  87. ko yang patut bertaubat teruna aii..

    ReplyDelete
  88. Oii budak....kau mna ada teruna lagi...bukanka Nicky Ajis dan Anuar Ibrahim dh bnyak kli liwat jubor mu????...Teruna korok kering mu...aku psti mu lebih suka batang Nicky Ajis kan?

    ReplyDelete