Wednesday, February 23, 2011

AllaH tuRuN BalA..tAk sokonG prjunGaN IsLam..



YAB Tuan Guru dah sbut bnyak kali..klw tak skong prjngan islam..allah tunrunkn bala...


Tuan Guru pesan dah...ltak la banyok2 bndera yahudi..tak leh sekat bala Allah..
Ltak la besar mana pun..Allah ttap tutunkn bala bncana..


Doa Tuan Guru sngat makbul...org2 jahiliah dpt bencana..hukumn Allah...bayar tunai..
derhaka pd suruhan YAB Tuan Guru...derhaka pd Allah..pd Rasul..pd Islam...
padah boleh dpt..hidup boleh susah..derita rakyat klw tak sokong prjungan Islam..


Msia ni negara yahudi APCO altantuya..tdak berkat..
Sbb tu Allah turnkn bala bncana..


bertobatlah...yg ingkar nasihat Tuan Guru...tidak slamat dunia akhirat..
Bnyak org tdak sdar...jdi musuh dlm Islam..


وَقُلْنَا اهْبِطُوا بَعْضُكُمْ لِبَعْضٍ عَدُوٌّ وَلَكُمْ فِي الأَرْضِ مُسْتَقَرٌّ وَمَتَاعٌ إِلَى حِينٍ

 “..dan Kami berfirman: "Turunlah kamu! Sebahagian dari kamu menjadi musuh kepada sebahagian yang lain dan bagi kamu semua disediakan tempat kediaman di bumi, serta mendapat kesenangan hingga ke suatu masa (mati)". – (Surah al-Baqarah, ayat 36)

14 comments:

  1. Mreka org2 yg rugi..
    Tuan Guru sudah bwak ke jln yg mulis..
    Mereka plih jln ke nraka jugak..

    ReplyDelete
  2. Demo ni memang IQ rendah, tahap budak sekolah rendah.

    ReplyDelete
  3. Mu mmg sah terencat akal....mu anggap tuan guru tu boleh harap sgt....mu tu koloh pondok mmg seperti katak di bawah tempurung...tobat mu bodo p.a.s parti ajaran sesat

    ReplyDelete
  4. saudara...Allah turunkan bala tak kira jahil atau Islam....adakah sokong PAS akan confirm masuk syurga sedangkan solat tidak pernah didirikan...adakah seorang muslim yang tidak tinggal solat,puasa,zakat menyokong UMNO tetap ke neraka? Kita hanya hambaNya..DIA lebih mengetahui segala2 nya...kita tiada hak untuk mengatakan org itu ke neraka atau ke syurga...Allah yang menghisab semua itu di akhirat nanti..sedarlah....jgn agungkan Nik Aziz itu...tapi Agungkan Allah yang Esa...saya secara peribadi sangat tidak menyukai Nik Aziz kerana percakapannya tidak berhemah dan tidak menyentuh hati saya... tiada kata2 beliau memberi makna mendalam kepada saya melainkan "NYANYUK"..

    ReplyDelete
  5. Bakpo dok sebut Tok Guru sokmo nyoh? Tok Guru, Tok Guru, Tok Guru.

    Nabi Muhammad doh tok relevan ko?

    ReplyDelete
  6. Ambo konpius la mana satu 'syurga' Pasrael-Jamban belakang rumah father Nik Najis ke atau tapak kaki peliwat dan penzina Anu war al juburi. Cer citer mana satu. Camamno ambo nak sokong Pasrael ni sebab Abu Dajjal Nik Najis dok sembah celah kangkang Anu war.

    ReplyDelete
  7. "Fatwa" Parti Ajaran Syaitan (PAS) yang akan datang-jilat telur anu war baru dapat masuk 'syurga' Pas -Pork Nicky Najis-Ular Pukimak Bahlul dan Bengong.Takebeer!

    ReplyDelete
  8. Nampaknya ahlul-ahlul Pasberg kena jilat berjuta-juta ahli UMNO, polis dan badan kehakiman sebab fitnah mereka. Mai cepat jilat kurap kat kaki ambo ni.Kalau tak, tak leh masok jamban belakang rumah Pok Nick Najis.

    ReplyDelete
  9. Sumpah laknat bukan cara isle.Jilat tapak kaki penzina adalah cara isle -Nik Aziz-Mursyidul Am Pas.

    ReplyDelete
  10. Nik Najis tak layak dipanggil Tok Guru, cuma layak dipanggil Tok Garu Telur Anwar dan Kit Siang.

    ReplyDelete
  11. Bila kawasan kerajaan BN kene bencana itu namanya balasan Allah. Bila kawasan kerajaan PAS kene bencana tak pula cakap balasan Allah. Diam tak cakap apa? tah apa-apa.

    ReplyDelete
  12. Salah satu bencana kecil yang Allah turunkan,adalah pade kau,sebab aku tengok ko ni cam tak cukup akal..macam stim je cara penulisan kau ni,sampai Allah turunkan bencana kecil ke atas kau,dengan memendek dan mencetekkan akau kau.. Subhanallah,besar sungguh kekuasaan Allah,dia bayar cash terus pada kau kat dunia ni.. Taubatlah..

    ReplyDelete
  13. Allah Ta'ala tidak akan turunkan bala melainkan untuk menguji hamba-hambaNYA. Tidak sekali-kali Allah Ta'ala menguji hambaNYA di luar kemampuan hambaNYA. tak menyokong perjuangan tok guru kamu tak semestinya dapat bala Allah Ta'ala. tok guru kamu bukan bersifat maksum dan terpuji. kembalilah kepada Al-Quran dan As-Sunnah yang Rasulullah tinggalkan kepada kita. Wallahua'lam..

    ReplyDelete
  14. Fcuk PAS

    Tok Garu, Tok Garu
    Tolong Garu batang saya bole?

    ReplyDelete